Hei vain kaikille!

Olen ennenkin pitänyt blogia jossain, mutta vuosien epäonnistumisien jälkeen halusin aloittaa anonyyminä uudelleen. En siis blogien pitämisessä ole epäonnistunut. Toinen blogini on ollut hyvinkin suosittu... Olen epäonnistunut elämäntapamuutoksissani ja tulevaisuuden päämäärässä!

OLLA JÄLLEEN NORMAALIPAINOINEN!!!


Muutamamia vuosia ihmiset ovat jaksaneet seurata blogiani ja kannustaneet. Olen tuottanut pettymyksen ettei mitään ole tapahtunut. Vain suuria puheita! Lupauksia! Haaveita! Alkavia harrastuksia! Innostusta! Hiipumista! Masentumista! Itsesäälissä rypemistä! Tuntui ettei mikään auta, mitään en saa aikaiseksi.

Olen pitänyt taukoa tästä blogi-maailmasta ja tutkiskellut itseäni. Sen mitä nyt perheellinen nainen pystyy   Olen miettinyt ja keskustellut asiantuntijan (personaltrainerin) kanssa erilaisista asioista. Puhutaan jatkossa tästä personal trainerista vaikkapa ihan vain peeteenä (PT), ennen kuin keksin hänelle hauskan salanimen! No siis olemme käyneet keskusteluja, olen itse miettinyt asioita. Uskon, että nyt, vuosien yrittämisien jälkeen olen valmis! Tässä on ollut niin monta yritystä ja niiden lopahtamista, että nyt on oikeasti ihan erilainen fiilis!

Toivottavasti löydettyäsi blogini, jätät kommentin! Ja tervetuloa myöhemmin uudelleen!


ps. Päivityksiä en lupaa joka päivä, mutta pari kertaa viikossa ainakin!